Zasady przyznawania patronatu Wójta Gminy Brody
Ernest Kumek – Wójt Gminy Brody wydał regulamin porządkujący kwestię przyznawania patronatu. który jest formą wyróżnienia ważnych wydarzeń, inicjatyw lub projektów realizowanych na terenie gminy Brody.
Wniosek o patronat
Ubiegając się o patronat, organizator przedsięwzięcia, powinien złożyć pisemny wniosek do Wójta Gminy Brody co najmniej 30 dni przed planowanym terminem wydarzenia i dostarczyć go do urzędu, wysłać listownie lub pocztą elektroniczną na adres: organizacyjny@brody.info.pl . Druk wniosku można pobrać w sekcji pn. „Pliki do pobrania”.
Niektóre zasady
Patronat może być przyznany wydarzeniom o charakterze kulturalnym, edukacyjnym, sportowym, społecznym lub innym, które promują gminę Brody i jej mieszkańców, wnoszą istotny wkład w rozwój społeczny, kulturalny lub gospodarczy gminy, są zgodne z polityką i strategią rozwoju Gminy Brody.
Patronat nie będzie przyznawany przedsięwzięciom o charakterze komercyjnym nastawionym wyłącznie na zysk, sprzecznym z obowiązującym prawem lub dobrymi obyczajami. Z tego wyróżnienia nie mogą też skorzystać podmioty zalegające z płatnościami wobec Gminy Brody.
Procedura przyznawania patronatu i obowiązki organizatora opisane są w regulaminie. Wniosek należy złożyć ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych. Regulamin i druki są do pobrania poniżej.